Zagadnienia omawiane na kursie Okno konfiguracji programu Podstawowe operacje na scenie 3D (zmiana widoku – góra, dół, panorama, kamera …) Operacje na obiektach (przenoszenie, skalowanie, rotacje) Warstwy (przejścia i przenoszenie obiektów) Tryb edycji - operacje na punktach Ustawienia Kamery (położenie, soczewki) Lampy - rodzaje światła i ich edycja Podstawowy rendering Skróty i obiekty pomocnicze Obrazy podkładowe Podział okna, łączenie okien, zmiana elementów wyświetlanych Wstawianie obiektów na scenie (w trybie edycji i w trybie obiektów) Podstawowe obiekty typu: Mesh, Meta, Surface, Curve, Empty, Text Edycja tekstu, wytłaczanie, fazowanie … Konwersje obiektów na krzywe i siatki Inne rodzaje edycji siatek (np. metoda Warp) Przykłady modyfikatorów (statyczne i dynamiczne) Dodawanie materiałów i ich edycja Obiektami posiadające wiele materiałów Przezroczystości Odbicia lustrzane Nakładanie tekstur (z obrazu i generowanych) Tworzenie i wytłaczanie tekstur („mapowanie”) Praca z siatką – Rozbudowa i modelowanie siatki, modelowanie powierzchni (wytłaczanie, cięcie, dodawanie punktów) Kopiowanie obiektów i ich transformacje Korzystanie z okna właściwości obiektów Operacje Boolowskie na obiektach (odejmowanie i dodawanie brył, tworzenie części wspólnej) Animacje – klatki kluczowe przemieszczanie, rotacje i skalowanie obiektów w osi czasu Wpływ modyfikatorów na animacje Przyciski rendera Renderowanie grafiki statycznej i animacji. Są to podstawy mające na celu zapoznanie się z aplikacją.